Er bestonden verschillende presentaties over Mazda en haar merkbelofte maar er was geen professionele presentatie voorhanden die ingezet kon worden om de Mazda medewerkers wereldwijd te helpen het merk te begrijpen. Er was daarom behoefte aan een presentatie die (aankomend) medewerkers (en mensen die anderzijds bij het merk betrokken zijn) te inspireren en informeren over de basis van het merk Mazda en haar cultuur en geschiedenis maar ook over de business visie en hoe iedere medewerker hieraan kan bijdragen.
De vraag was het Mazda verhaal op inspirerende wijze te vertellen middels een ppt die zowel voor de individuele gebruiker als voor kleine of grote groepen met een trainer te gebruiken is.
Het resultaat is een zeer visuele en interactieve presentatie, de ‘Mazda On Boarding Kit’, die de kijker meeneemt in het verhaal van Mazda Motor Corporation, vanaf het ontstaan en langs belangrijke gebeurtenissen in de geschiedenis die het merk en de cultuur gevormd hebben. Maar ook langs producten en technische hoogstandjes, de rol van Mazda in de wereld van de automotive en wat dat betekent voor de individuele medewerkers. Bij iedere slide is meer informatie beschikbaar voor meer verdieping. Naderhand is de presentatie door TTA uitgebreid met oefeningen de die door een groep onder leiding van een trainer gedaan kunnen worden. Hierboven een impressie van enkele slides.
Mazda France over de presentatie:
“We all are really delighted that you created these beautiful presentations. This is something we wanted to have for a long time. It will be very useful to new employees, investors, new agencies, etc.”